Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2007 11:31 - After the party
Автор: spider Категория: Лични дневници   
Прочетен: 450 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.09.2007 12:41


Сутрин, 6 април 2007, 8:27.       Събуждам се с адска жажда и дъх на стадо бизони в устата си.След снощния запой и свежите пиперки с яйца и сирене на бай Вълчо съм се озовал в малка стая с едно легло. Оглеждам се, мигам 2 минути докато осъзная къде съм. Разтърквам очи и бързам да обърна няколко чаши вода преди да съм пресъхнал, едновременно с което разцепвам тишината профилактично няколко пъти за освежаване на застоялия въздух в стаята.Отивам да пусна една вода, а по миризмата и цвета съдя, че съм се опитал да съчетая половината Менделеева таблица в кръвта си.Гледам телефона нагласен да звъни – това пък кога съм го правил? Изключвам тъпата аларма, едновременно с което вземам кардинално решение, че няма нужда да ходя на лекции днес – професора ако е пил толкова и той няма да дойде.Лягам отново и се завивам през глава, но свежата миризма под юргана ме лъхва и кара да затая дъх.Мъча се да заспя, но осъзнавам обзелото ме агонично състояние, наподобяващо гърмян преял заек дремещ в люцерна.Ясно е то – няма да се спи.Ритам завивката и скачам в дънките.Нахлузвам яката тениска – добре че не съм я съсипал снощи (подарък ми е от една мацка, дето дружката й е италианец - шефче в Beretta) – и отгоре готината ризка.След няколко танцови стъпки на място и пълното самопотвърждение колко съм навътре в тая област, с тежка походка се отправям към стаята с музиката. Народът се е изнесъл.Нека учат децата. Включвам меланхолично winamp-a, бутам го на shuffle.Какво по-добро събуждане от Софи Маринова – Бели Ружи ? Добре че аверчето слуша жици... Настроението ми видимо се повишава.След студената вода по лицето се чувствам по-добре.Тея оттатък май ще спят и ще се въргалят до обяд. Решавам да се омитам, да стягам багажите и към мегаполиса Dope Reach.Пускам Judas Priest – Breaking The Law за изпращане.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: spider
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16620
Постинги: 7
Коментари: 4
Гласове: 26
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930